در اهواز
در اهواز

آگهی های ویژه در اهواز

با استفاده از خدمات ویژهٔ اهواز می‌توانید آگهی رایگان خود را ارتقاء داده و آن را «نردبان»، «فوری» یا «تمدید» کنید تا سریع‌تر به نتیجهٔ دل‌خواه خود برسید. برای ارتقاء آگهی رایگان به ویژه می‌توانید از صفحهٔ «مدیریت آگهی رایگان در اهواز» اقدام کنید.
آگهی ویژه بیشتر...
آگهی ویژه دراهواز

پس از انتشار و ثبت رایگان آگهی در اهواز می‌توانید از امکانات ویژهٔ اهواز برای ارتقاء و افزایش بازدید آگهی رایگان‌هایتان استفاده کنید.

امکانات مختلف اهواز برای افزایش بازدید عبارت‌ند از:

فوری: با انتخاب این گزینه، آگهی رایگان شما به مدت ۳ روز با برچسب فوری نشان داده می‌شود و از نظر ظاهری نسبت به سایر آگهی رایگان‌ها متفاوت شده و توجه بیشتری به خود جلب می‌کند. همچنین در فیلتر «فوری‌ها» قرار می‌گیرد.

نردبان: با انتخاب این گزینه آگهی رایگان شما تا زمان ثبت آگهی رایگان‌های تازه‌تر یا نردبان از سوی کاربران دیگر، در صدر آگهی رایگان‌های همان شهر و دسته‌بندی نمایش داده می‌شود و می‌تواند منجر به افزایش بازدید آگهی رایگان شود.

تمدید: آگهی رایگان شما پیش از منقضی شدن و حذف، تمدید می‌گردد و برای 1 ماه دیگر روی اهواز نمایش داده می‌شود.

لینک وب‌سایت: امکان قرار دادن لینک وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی در دسته‌بندی‌های «خدمات» شده و مخاطبان با سایت و شبکه‌های اجتماعی شما در صفحهٔ آگهی رایگان‌‌‌تان آشنا می‌شوند.

در صفحهٔ «مدیریت آگهی رایگان» ترکیب این امکانات، مانند: «تمدید و نردبان» یا «نردبان و فوری» هم وجود دارد که به صورت هم‌زمان روی آگهی رایگان شما اِعمال می‌شود.

برای ارتقاء آگهی رایگان مراحل زیر را طی کنید:

  • از منوی بلا روی گزینهٔ «اهواز من» کلیک کنید.
  • گزینهٔ «آگهی رایگان‌های من» را انتخاب کنید.
  • آگهی رایگان که قصد ارتقایش را دارید، انتخاب کنید.
  • در صفحهٔ «مدیریت آگهی رایگان»، گزینهٔ «ارتقا» را انتخاب کنید.
  • پس از انتخاب گزینهٔ ارتقا، به صفحهٔ جدیدی منتقل شده و می‌توانید از امکانات مختلف به شکل تنها یا ترکیبی از چند خدمت برای افزایش بازدید استفاده کنید.

در فرآیند ثبت‌ آگهی رایگان، با توجه به دسته‌بندی و خدمات ویژه‌ای که برای آگهی رایگان خود در نظر گرفتید، هزینه و صورت‌حساب به شما نمایش داده شده و می‌توانید با ورود به درگاه بانکی پرداخت را انجام دهید.

پس از انتشار آگهی رایگان می‌توانید از امکانات ویژهٔ دراهواز برای ارتقا و افزایش بازدید آگهی رایگان‌ها استفاده کنید.

✅ دراهواز بهترین باش 💯