دراهواز
دراهواز
IMG 20231111 140902 233 در اهواز

بازدید مدیر منطقه ۷ از عملیات روکش آسفالت معابر این حوزه


روز گذشته جمعه نوزدهم آبان ماه فرامرز نجف پور مدیر منطقه هفت شهرداری اهواز از فعالیت اکیپ روکش آسفالت در سطح منطقه هفت بازدید کرد.

  به گزارش واحد ارتباطات شهرداری منطقه هفت؛ فرامرز نجف‌پور مدیر منطقه هفت شهرداری اهواز روز جمعه بعد از اتمام میز خدمت در مصلی امام خمینی (ره) از اکیپ آسفالت خیابان شهید درویشی بازدید بعمل آورد.

اطلاعات بیشتر   اجرای عملیات حاشیه زنی و چمن زنی در پارک بعثت کوی ملاشیه منطقه پنج


بر پایه این گزارش، عملیات روکش آسفالت در خیابان‌های شهید درویش و فرعی های این معبر، تکمیل خیابان شهید چهارلنگ فرعی ۲ و خیابان شهید محمدی در حال انجام است.

در این بازدید فرامرز نجف‌پور مدیر منطقه هفت اعلام کرد: این عملیات‌ها در راستای بهبود تردد شهروندان و خودروها و همچنین ترمیم آسفالت‌های فرسوده معابر در حال انجام است.

اطلاعات بیشتر   اجرای عملیات تنظیف و لایروبی کانالها و جویهای روباز سطح منطقه پنج


وی در ادامه افزود: روکش آسفالت معابر بعنوان یکی از دغدغه‌های مهم شهروندان و مهمترین اولویت اجرایی شهرداری اهواز بصورت گسترده در حال انجام می باشد.

این مقام مسئول اظهار داشت: در همین راستا چندی پیش عملیات روکش آسفالت بلوار بسیج حد فاصل پل ولایت تا میدان چهار اسب نیز از سوی سازمان عمران شهرداری اهواز و با همکاری معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۷ انجام شد.

اطلاعات بیشتر   آگهی مزایده عمومی نوبت اول اجاره و بهره برداری از محل نصب 5عدد بیلبورد تبلیغاتی( 8 وجه )در سطح شهر اهواز


نجف‌پور در پایان با ابراز اینکه امیدواریم رضایت شهروندان در این خصوص جلب شده باشد، خاطرنشان کرد: تا کنون حدود ۴۰۰ هزار مترمربع مربع از سطح معابر حوزه استحفاظی شهرداری منطقه ۷ تراش و روکش آسفالت شده است و قطعا این عملیات تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

✅ دراهواز بهترین باش 💯
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *