در اهواز
در اهواز
18684886 655 در اهواز

ذخایر گوشت و مرغ منجمد در خوزستان کافی نیست 

[ad_1]

 حمید بدوی در خصوص توزیع گوشت و مرغ منجمد در خوزستان گفت: واردات گوشت و مرغ منجمد، ذخایر را به حدی نرسانده است که بتوانیم این محصولات را توزیع کنیم.

او  افزود: پیگیری‌های مختلفی انجام شده، اما گشایشی اتفاق نیفتاده است تا بتوانیم ذخایر را به میزانی برسانیم تا توزیع داشته باشیم.

اطلاعات بیشتر   مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اهواز خبر داد: کشت گونه‌های گیاهی مقاوم و بومی در اهواز تا اردیبهشت سال آینده

مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان  ادامه داد: برای مهار قیمت مرغ باید قیمت گوشت را مهار کرد، زیرا وقتی مردم نمی‌توانند گوشت خریداری کنند به سراغ مرغ می‌آیند و از این رو قیمت افزایش می‌یابد.

علی محمد رحمانی قائم مقام سازمان صمت خوزستان می‌گوید: شهرداری‌ها هیچ نقشی در تنظیم بازار خوزستان و اهواز ندارند و باید این مساله اصلاح شود.

اطلاعات بیشتر   هواشناسی خوزستان هشدار افزایش آلاینده‌های صنعتی صادر کرد

او گفت: حدود ۳۰ بازارچه در اهواز وجود دارد که فقط برای فروش پوشاک و دیگر اقلام است، اما مواد غذایی به ویژه اقلام تنظیم بازاری در این بازارچه‌ها به فروش نمی‌رسد.

قائم مقام سازمان صمت خوزستان  ادامه داد: برای توزیع بسیاری از اقلام مثل مرغ و گوشت به بازارچه‌ها و مکان‌های فیزیکی در شهر نیاز داریم، اما محلی برای عرضه نیست.

اطلاعات بیشتر   کشتی اقیانوس پیما حامل ۶۸ هزار تن گندم در بندر امام لنگر انداخت

آقای رحمانی گفت: در اهواز نیاز به بازارچه‌هایی داریم که بتوانیم از طریق آن‌ها اقلام تنظیم بازاری را عرضه کنیم، اما شهرداری هیچ نقشی در تنظیم بازار ندارد.

[ad_2]

منبع

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *