دراهواز
دراهواز


 انتشار: 26 مهر 1402


   مشاهده: 253

  کهوازی رییس سازمان سرمایه گذاری: اولین کارخانه بازیافت و پردازش نخاله در اهواز احداث می شود



   رییس سازمان سرمایه گذاری از احداث کارخانه بازیافت و پردازش نخاله ساختمانی و آسفالت  خبر داد.


به گزارش امور ارتباطات سازمان سرمایه گذاری و مشارکت مردمی، کهوازی رییس سازمان گفت: روز گذشته نشستی با حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی،آخوند شوشتری رییس سازمان خدمات موتوری،سعیدی رییس سازمان عمران، بیداری مدیر کل املاک و جمعی از کارشناسان در سازمان عمران برگزار شد.


در این نشست موضوعاتی همچون احداث دو کارخانه بازیافت و پردازش نخاله ساختمانی و آسفالت بررسی شد.


وی با تاکید بر نیاز شهر به احداث کارخانه بازیافت نخاله های ساختمانی افزود: در حال حاضر در شهر اهواز هیچ کارخانه بازیافت و پردازش نخاله ساختمانی وجود ندارد و براساس نیاز سنجی و مطالعات انجام شده مکانی در غرب اهواز جهت احداث و بهره برداری از این پروژه مهم در نظر گرفته شده است.


 


رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت ها مردمی ادامه داد: این پروژه در حال حاضر با همت همکارانمان در سازمان موتوری به صورت آزمایشی آغاز شده است.


این  دستگاه دارای قابلیت هایی همچون بازیافت، پردازش سنگ دانه است که مصالح حاصل از این کارخانه برای آسفالت و قطعات بتنی کاربرد دارد.


 


کهوازی همچنین با اشاره به ارزیابی اقتصادی بازیافت و پردازش نخاله های ساختمانی تصریح کرد: اجرای این پروژه مهم در شهر نیازمند حمایت از سرمایه گذار، تسهیل فرآیندها و کوتاه شدن روند جذب سرمایه است که البته با تاکید و حمایت شورای محترم شهر بزودی شاهد آغاز این پروژه مهم و تاثیر گذار خواهیم بود.


 


رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی با اشاره به توجیح اقتصادی این پروژه بیان کرد:  استفاده از مصالح حاصل از بازیافت، کمک به حفظ محیط زیست در مقابل آلودگی، کاهش مصرف انرژی و منابع طبیعی خام،در نهایت  همچنین اشتغال زایی از جمله مزایای این پروژه بشمار میرود.


 


وی ادامه داد: ایجاد مراکز بازیافت برای تبدیل پسماند ساختمانی به محصول با ارزش اقتصادی از دیگر اقدامات ارزشمند مدیریت شهری است ودر حال حاضر مجموعه مدیریت شهری،ضمن استقبال از سرمایه گذاران،تمایل  به همکاری با بخش خصوصی و جذب  حداکثری سرمایه را دارد.


 


کهوازی در خاتمه افزود: مجموعه ی سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی  با حمایت مدیریت شهری  تمام توان خود را بکار بسته تا زمینه را برای ورود سرمایه‌گذاران،بخش خصوصی و  مشارکت موثر شهروندان فراهم نماید.

اطلاعات بیشتر   رییس سازمان سرمایه گذاری:  بزودی اوراق مشارکت سه پروژه بزرگ عمرانی منتشر خواهد شد


نویسنده خبر: اکرم عامری

✅ دراهواز بهترین باش 💯
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *