دراهواز
دراهواز
1 30 در اهواز

کمیته داوری آثار پژوهشی پژوهشگران شهرداری اهواز سال 1402برگزار شد

کمیته داوری آثار پژوهشی پژوهشگران شهرداری اهواز در حوزه های کشاورزی، محیط زیست، کامپیوتر، علوم سیاسی، برنامه ریزی شهری و شهرسازی برگزار شد. ‫

به گزارش امور ارتباطات معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اهواز، این کمیته با حضور امین خواجوی نیا معاون اداره کل برنامه ریزی و بودجه، سارا امیری رئیس گروه مطالعات و پژوهش، داوران آثار پژوهشی و سایر کارشناسان مربوطه در سالن جلسات شهرداری مرکز برگزار شد.

اطلاعات بیشتر   گزارش تصویری از اجرای عملیات تسطیح و پاکسازی کمربندی کوی ملاشیه منطقه پنج

‫سارا امیری رئیس گروه مطالعات و پژوهش در این کمیته اظهار کرد: فراخوان آثار پژوهشی هر ساله در جهت حمايت از علم و دانش، از سوی گروه مطالعات و پژوهش انجام می شود و کارکنان شهرداری آثار خود را ارائه می دهند که پس از داوری توسط اساتید دانشگاه، آثار امتیاز دهی و پژوهشگر برتر انتخاب می شود.

اطلاعات بیشتر   اجرای عملیات برش و روکش مجدد آسفالت معابر در منطقه 6

‫وی افزود: در سال جاری آثار پژوهشی ۱۷ نفر از کارکنان در قالب ۳۲ مقاله، هشت کتاب، ۱۰ داوری و ۲ اختراع در حوزه های کشاورزی، محیط زیست، کامپیوتر، علوم سیاسی، برنامه ریزی شهری و شهرسازی ارائه شد.

‫امیری بیان کرد: داوری این کمیته را سعید امان پور، حمید براتی، ایمان ممبینی، ندا اورک، صادق صادقی به عنوان اساتید دانشگاه بر عهده داشتند.

اطلاعات بیشتر   عملیات اجرایی لوله گذاری دفع آبهای سطحی در محدوده منطقه چهار در حال اجرا و پیشرفت است

 ‫وی اظهار کرد: آثار پژوهشی در این کمیته توسط داوران بررسی و ارزیابی شدند و بهار حبیبیان به عنوان پژوهشگر برتر شهرداری اهواز در سال ۱۴۰۲ با کسب بالاترین امتیاز، انتخاب شد. ‫

در پایان با اهدای لوح تقدیر از داوران کمیته داوری آثار پژوهشی تقدیر و تشکر شد.

✅ دراهواز بهترین باش 💯
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *