دراهواز
دراهواز
IMG 20231023 110139 183 در اهواز

پاکسازی و نخاله برداری خیابان آزادی و خیابان ۱۲ آسیاباد


عملیات پاکسازی و نخاله برداری از خیابان‌های آزادی و همچنین خیابان ۱۲ آسیاباد از سوی معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه ۷ انجام شد.

   به گزارش اداره ارتباطات منطقه ۷ شهرداری اهواز، روز گذشته یکشنبه سی‌ام مهرماه عملیات پاکسازی و نخاله برداری از خیابان‌های آزادی و ۱۲ آسیاباد واقع در ناحیه ۱ خدمات شهری و شهرداری منطقه ۷ انجام گرفت.

اطلاعات بیشتر   جابه جایی سقف تولید آسفالت سازمان عمران تا مرز یک هزار و ۴۱۷ تن در یک روز کاری


بر پایه این گزارش، این عملیات با هدف پاکسازی و همچنین نظافت عمومی معابر شهری و جمع آوری نخاله‌های سطح معابر در دستور کار معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه ۷ قرار گرفته است.


تخلیه نخاله‌های ساختمانی در سطح معابر شهرداری اهواز به عنوان یکی از اصلی‌ترین و اساسی‌ترین مشکلات و معضلات شهر اهواز در سال‌های اخیر معرفی شده است.

اطلاعات بیشتر   اجرای عملیات لایروبی جوی های روباز و کانال‌ها توسط شهرداری منطقه یک اهواز


این موضوع علاوه بر دغدغه‌ای که برای شهروندان اهوازی ایجاد کرده باعث زشتی و نازیبایی‌های بصری و همچنین آلودگی بصری و محیط زیستی در شهر اهواز شده است.


شهرداری منطقه ۷ اهواز نیز در همین راستا اقداماتی را جهت جلوگیری و همچنین معرفی افراد خاطی به دادستانی و توقیف خودروهای متخلف

با هماهنگی پلیس راهور کرده است.

اطلاعات بیشتر   کانال های خروجی جوی های روباز در منطقه ۶لایروبی شد


در پایان گفتنی است شهرداری منطقه ۷ در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۲ بیش از ۳۰ هزار تن نخاله از سطح معابر حوزه استحفاظی این مجموعه و انتقال به محل‌های از پیش تعیین شده کرده است.

✅ دراهواز بهترین باش 💯
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *