در اهواز
در اهواز
photo7383961416 در اهواز

نوسازی کامل وضعیت آسفالت خیابان کمیل زیتون کارمندی توسط منطقه 3 ادامه دارد


عملیات اجرای روکش سرتاسری آسفالت خیابان های زیتون کارمندی برای چهارمین شب متوالی در خیابان کمیل زیتون کارمندی در حال انجام و پیشرفت است .

   به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه 3 ؛ میثم علی نژاد سرپرست منطقه در همین خصوص گفت : در راستای نوسازی وضعیت آسفالت خیابان های اصلی و فرعی زیتون کارمندی ، کار تراش آسفالت فرسوده ، قیرپاشی و اجرای روکش جدید آسفالت در خیابان کمیل حد فاصل خیابان زاویه تا شهید علاف در حال انجام است .

اطلاعات بیشتر   برگزاری جلسه کمیته درآمدی در منطقه 5 شهرداری اهواز


وی یکی از عوامل بهبود زیرساخت های معابر شهری را ارتقای کیفیت آسفالت دانست و ادامه داد : خوشبختانه از ابتدای سال جاری تاکنون با اقدامات متعدد و گسترده در زمینه آسفالت معابر و در نقاط متعدد از سطح منطقه شاهد رشد چشمگیر میزان نوسازی آسفالت معابر در خیابان های اصلی و فرعی و رضایت شهروندان بوده ایم .

اطلاعات بیشتر   آغاز عملیات‌ قیرپاشی و روکش آسفالت معابر زیتون کارمندی توسط منطقه ۳


علی نژاد افزود: تاکنون طی شب متوالی از اجرای آسفالت بیش از 17 هزار مترمربع آسفالت در خیابان های زیتون به انجام رسیده است و این اقدام برای 15 آدرس در سطح محله زیتون کارمندی برنامه ریزی در نظر گرفته شده است که بصورت مقطع به مقطع کار تراش و پس از آن اجرای روکش آسفالت آن به صورت اصولی و با کیفیت مطلوب درحال اجراست .


سرپرست منطقه 3 شهرداری در پایان از شهروندان خواست تا به علت اجرای عملیات آسفالت و به منظور همکاری جهت تسریع در پروژه های عمرانی و درنتیجه کاهش اختلال در تردد شهروندان ، از پارک کردن خودروها در حاشیه معابری که در دست برنامه برای آسفالت ریزی است خودداری نمایند تا اجرای روکش آسفالت در کوتاهترین زمان ممکن و با کیفیت مطلوب به انجام برسد.

 

اطلاعات بیشتر   عملیات نصب پمپ کفکش برای دفع آبهای سطحی در بلوار ارتش منطقه دو

✅ دراهواز بهترین باش 💯
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *