در اهواز
در اهواز
18679314 792 در اهواز

ناترازی انرژی در خوزستان واحد‌های تولیدی را با مشکل روبرو کرده است

[ad_1]

یداله مهرعلیزاده گفت: خوزستان با داشتن سه اتاق بازرگانی ظرفیت بسیار خوبی برای رسیدگی به مشکلات صنایع و واحد‌های تولیدی دارد که از این فرصت برای حل مسائل مربوط به شرکت‌های فولادی استفاده شده است.

او در ادامه با اشاره به اهمیت فعال بودن میز تخصصی فولاد در استان می گوید: این میز توسط وزارت صمت تشکیل شده و رویکرد ملی و استانی دارد از اینرو انتظار می‌رود تمام شرکت‌های فولادی استان نسبت به فعالیت در این میز دغدغه داشته باشند.

اطلاعات بیشتر   فضاسازی و حضور پر شور و فعال پرسنل شهرداری منطقه یک‌ اهواز در راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم فلسطین

مهرعلیزاده ادامه داد: این میز به منظور ایجاد راهکار برای افزایش تولید و صادرات فولاد در استان تشکیل و باید شرکت‌های فولادی قوی‌تر در این میز تخصصی حضور یابند.

مدیر سازمان مدیریت صنعتی خوزستان گفت: تصمیمات و هدفگذاری‌هایی که برای صنعت فولاد استان در این میز انجام می‌‍شود به وزارت صمت گزارش خواهد شد به همین دلیل باید میز تخصصی فولاد خوزستان به عنوان دومین قطب تولید محصولات فولادی، در کشور سرآمد باشد.

اطلاعات بیشتر   گزارش تصویری از حضور پرشور بسیجیان شهرداری در راهپیمایی محکومیت کشتار رژیم صهیونیستی در غزه

واحد‌های صنعتی خوزستان به ویژه شرکت‌های فولادی و سیمان در فصل زمستان و تابستان به دلیل اعمال محدودیت مصرف انرژی برق و گاز متحمل ضرر و زیان در تولید می‌شوند.

مدیر سازمان مدیریت صنعتی خوزستان گفت: طبق تحقیقات انجام شده سهمیه خوزستان در تخصیص انرژی کمتر از استان‌های دیگر است و متناسب با نیاز و مصرف استان این سهمیه تخصیص داده نمی‌شود.

اطلاعات بیشتر   ادامه اجرای نقاشی دیواری درسطح شهراهواز

به گفته او یکی دیگر از عوامل ناترازی انرژی در استان رعایت نشدن مصرف بهینه توسط مردم است که این موضوع صنایع را با کمبود و یا محدودیت مصرف انرژی روبرو می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

[ad_2]

منبع

✅ دراهواز بهترین باش 💯
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *