در اهواز
در اهواز
photo4615041967 در اهواز

مرحله جدید تهیه و جانمایی مخازن جمع آوری موقت پسماند (فان) توسط شهرداری منطقه 3


حوزه خدمات شهری منطقه 3 شهرداری در حال آماده سازی ، گندزدایی و جانمایی تعداد جدیدی از مخازن نگهداشت موقت پسماند شهری (مخزن فان) در سطح محلات هستند .

   به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه 3 ؛ میثم علی نژاد سرپرست منطقه با بیان این مطلب گفت : در راستای ارائه خدمات مطلوب تر در زمینه بهداشت شهری و همچنین با هدف ارتقاء سطح نظافت شهری و تسهیل درکار زباله گیری ، طی چندین مرحله از ابتدای سال کارتهیه ، توزیع و جانمایی مخازن فان برای محلات مختلف در دستور کار حوزه خدمات شهری قرار گرفته است و همچنان درحال انجام است .


سرپرست منطقه 3 ادامه داد : بدونشک این اقدام در جهت نوسازی مخازن می تواند نقش موثری در ایجاد نظم شهری و بهداشت عمومی ایفا نماید .


علی نژاد با اشاره به لزوم رعایت بهداشت و مقررات شهری برای داشتن شهری پاکیزه و همچنین رعایت حقوق سایر شهروندان گفت : با توجه به اینکه زمان خروج و بیرون گذاشتن زباله از منزل ساعت 11 شب تعیین شده است . توجه به مقررات شهری در ارتقاء مسائل بهداشت عمومی را ضروری یاد کرد و از شهروندان خواست تا حداقل ترین کار و رعایت ساعت بیرون گذاشتن زباله های خانگی و شهری شهرداری را در امر پاکیزگی و نظافت شهری یاری نمایند.


لازم به ذکر است کار نظافت و شستشوی مخازن فان که در سطح معابر و محلات وجود دارد بطور روزانه و دوره ای توسط نیروهای زحمتکش حوزه خدمات شهری در نواحی چهارگانه به انجام می رسد.

 

✅ دراهواز بهترین باش 💯
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *