دراهواز
دراهواز


دوشنبه یکم آبان ماه عملیات لوله گذاری دفع و هدایت آب‌های سطحی از سوی معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه هفت انجام شد.

   به گزارش واحد ارتباطات منطقه هفت شهرداری اهواز؛ فرامرز نجف‌پور مدیر این مجموعه در خصوص عملیات لوله گذاری بلوار فنی و حرفه ای گفت: این اقدام در ادامه شناسایی نقاط آبگیر و بحرانی این منطقه در هنگام بارندگی و همچنین برنامه‌ریزی‌های لازم بمنظور رفع مشکلات آب گرفتگی در روزهای بارانی انجام شده است.

اطلاعات بیشتر   آگهی مزایده عمومی نوبت اول اجاره و بهره برداری از محل نصب 6 عدد بیلبورد تبلیغاتی( 10وجه )در سطح شهر اهواز


نجف‌پور با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این عملیات، افزود: در این عملیات اقداماتی همچون پاکسازی و بازسازی کانیو منتهی به سپتیک، اجرای ۲۰ متر لوله گذاری و خرید و نصب پمپ ۶ اینچ جهت هدایت آب های سطحی سپتیک واقع در میدان چهار اسب انجام گردیده است.


وی اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های لازم تا قبل از آغاز بارندگی‌های فصلی جهت نقاط مهم و دارای مشکل آبگرفتگی که نیاز به اجرای لوله گذاری داشته باشند صورت گرفته است و اجرایی لوله گذاری در روزهای آتی انجام خواهد شد.

اطلاعات بیشتر   لوله گذاری دفع آبهای سطحی نبش خیابان مریم ۱۰ کیانشهر در منطقه دو


در پایان گفتنی است پیش از این اقدام معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه هفت عملیات های لوله گذاری بلوار کارگر واقع در فاز یک کارگری کوی رمضان و احداث کانال و کانیو در بلوار فنی و حرفه ای کرده بود.

✅ دراهواز بهترین باش 💯
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *