دراهواز
دراهواز
IMG 20231114 084501 202 در اهواز

عملیات خاکریزی خاک نباتی در پارک نواری مهاجرین


عملیات خاکریزی خاک نباتی در پارک نواری مهاجرین واقع در کوی سپیدار انجام شد.

  به گزارش اداره ارتباطات منطقه ۷ شهرداری اهواز؛ در ادامه عملیات احداث پارک نواری مهاجرین در کوی سپیدار صبح امروز عملیات خاکریزی خاک نباتی انجام شد.

فرامرز نجف‌پور مدیر منطقه ۷ شهرداری اهواز در این خصوص توضیح داد: حفظ و نگهداری و توسعه فضای سبز در محدوده حوزه استحفاظی شهرداری منطقه ۷ یکی از اهداف مهم این مجموعه می‌باشد.

اطلاعات بیشتر   پیروزی‌های جبهه مقاومت مرهون راهپیمایی میلیونی مسلمین در اربعین حسینی است


وی با بیان اینکه احداث پارک‌ها و فضای سبز با هدف توسعه سرانه فضای سبز ایجاد می‌شود، افزود: با توجه به رشد جمعیت در برخی از محلات و لزوم توسعه و افزایش سرانه فضای سبز یکی از موضوعاتی است که جهت رفاه حال شهروندان در دستور کار معاونت خدمات شهری و معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۷ قرار گرفته است.


این مقام مسئول در ادامه با اشاره به پروژه‌های اجرایی فضای سبز در محدوده شهرداری منطقه ۷ اذعان داشت: پارک نواری مهاجرین در کوی سپیدار با پیشرفت ۴۰ درصدی، طراحی و اجرای پارک خیابان ۴ شهید خالدی و ایجاد فضای سبز در لوپ پل ولایت که مجموعاً حدود ۲۵ هزار متر مربع به سرانه فضای سبز شهرداری منطقه ۷ اضافه می‌کند، از پروژه‌هایی است که در سال جاری انجام خواهد شد.

اطلاعات بیشتر   در گفتگوی شهردار با سیمای خوزستان مطرح شد: تبیین اقدامات شهرداری اهواز در زمینه توسعه ناوگان حمل و نقل شهری


نجف‌پور در همین رابطه عنوان کرد: تفرجگاه کوهستانی کوهسار که در حد فاصل کوی آل صافی و کوی رمضان به حول قوه الهی در آینده نزدیک کلنگ زنی می شود یکی از ابر پروژه‌های شهرداری اهواز می‌باشد که باعث ایجاد رونق و ارزش افزوده در محلات و همچنین یکی از پایگاه‌های گردشگری جنوب کشور خواهد شد.

اطلاعات بیشتر   آماده باش کامل شهرداری منطقه 6 در جمع آوری و دفع آبهای سطحی حاصل از بارندگی


مدیر منطقه ۷ شهرداری اهواز در پایان خاطرنشان ساخت: در پارک نواری مهاجرین تاکنون اقداماتی نظیر خاکبرداری، خاکریزی خاک نباتی، تسطیح، جدول گذاری، کفپوش گذاری و ایجاد زهکش انجام شده است

✅ دراهواز بهترین باش 💯
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *