دراهواز
دراهواز
IMG 20231105 141332 269 در اهواز

سومین نشست کمیته عفاف و حجاب شهرداری منطقه ۷ برگزار شد


سومین نشست کمیته عفاف و حجاب شهرداری منطقه ۷ با موضوع بررسی و تشکیل ستاد امر به معروف در منطقه تشکیل شد.


به گزارش اداره ارتباطات منطقه ۷ شهرداری اهواز؛ صبح روز شنبه سیزدهم آبان ماه جلسه کمیته عفاف و حجاب شهرداری منطقه ۷ با موضوع بررسی و تشکیل ستاد امر به معروف و نهی از منکر در این مجموعه تشکیل شد.
بر اساس این گزارش، نشست کمیته عفاف و حجاب شهرداری منطقه ۷ با حضور مدیر منطقه، رئیس اداره فرهنگی، رئیس اداره بسیج، رئیس اداره حراست و رئیس اداره ارتباطات برگزار شد.
در این جلسه مقرر گردید ضمن ارسال گزارش اقدامات صورت گرفته در سطح منطقه هفت، این جلسات به صورت ماهیانه و بعد از برگزاری جلسه ستاد عفاف و حجاب شهرداری مرکز برگزار شود.
در ادامه این جلسه مقرر گردید اداره فرهنگی و بسیج منطقه نسبت به بازدید میدانی از سطح منطقه بویژه بوستان‌ها و پارک‌ها نسبت به شناسایی عوامل موثر در امر حفظ حجاب اقدام و راهکارهای مورد نظر را در جلسه بعدی مطرح کنند.
یکی دیگر از بندهای مصوب شده این جلسه اعلام رسمی و حفظ دستورالعمل‌های عفاف و حجاب و عدم خدمات رسانی به افراد بی‌حجاب توسط غرفه‌داران پارک لاله می‌باشد.
در پایان مقرر شد جهت افزایش معلومات کارکنان شهرداری منطقه ۷ جلساتی را با حضور اساتید مجرب در خصوص مسئله عفاف و حجاب ویژه آقایان و بانوان برگزار گردد.

اطلاعات بیشتر   برگزاری جلسه ملاقات مردمی شهرداری اهواز

✅ دراهواز بهترین باش 💯
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *