در اهواز
در اهواز
IMG 20231111 094228 492 در اهواز

سرپرست سازمان بهسازی و نوسازی خبر داد: استفاده ساکنان محلات هدف بازآفرینی شهری از ۵۵۰ تا ۷۵۰میلیون تومان تسهیلات خودمالکی


سرپرست سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری اهواز گفت : در راستای تکلیف ساخت ۴۰۰۰ واحد مسکونی در اهواز، استفاده از ظرفیت خود مالکی در بافت های فرسوده و مسکن حمایتی کمک مطلوبی به ساکنین این محلات در نوسازی مسکن خواهد داشت.

     به گزارش اداره ارتباطات سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری اهواز، سید نورالله موسوی سرپرست سازمان گفت: استفاده از تسهیلات خود مالکی فرصتی مناسب برای نوسازی در بافت‌های فرسوده شهر توسط مردم است.

وی افزود: در راستای تکلیف ساخت ۴۰۰۰واحد مسکونی در اهواز، استفاده از ظرفیت خودمالکی در بافت‌های فرسوده و مسکن حمایتی کمک مطلوبی به ساکنین این محلات در نوسازی مسکن خواهد داشت.

سیدنورالله موسوی درباره تسهیلات خود مالکی گفت: این طرح فرصت مناسبی برای همشهریان خوب اهوازی در محلات هدف بازآفرینی شهری است، افرادی که پروانه ساختمانی را دریافت کنند مشمول تسهیلات پیش بینی شده در این طرح می‌شوند.

سرپرست سازمان بهسازی و نوسازی اظهار داشت: به متقاضیان استفاده از ظرفیت خودمالکی، ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود، این تسهیلات درصورت بهره‌گیری از محصولات ساختمانیِ شرکت‌های دانش بنیان، تا ۷۵۰میلیون تومان افزایش خواهد یافت.

وی اضافه کرد: مردم می توانند برای ساخت واحد مسکونی در زمین خود از تسهیلات ۷۵۰میلیون تومانی به ازای هر واحد مسکونی استفاده کنند.

موسوی عنوان کرد: برای دریافت وام خودمالک نیاز است که متقاضی به سامانه http://saman.mrud.ir مراجعه و گزینه درخواست تسهیلات ساخت را انتخاب کند.

این مقام مسئول تصریح کرد: بانک‌های عامل برای پرداخت وام خودمالکی، بانک‌های مسکن، ملی، ملت، تجارت، صادرات و سایر هستند.

سید نورالله موسوی عنوان کرد: چنانچه سند به نام شخص حقوقی یا تعاونی و یا شرکت باشد باید به عنوان شخص حقوقی اقدام به ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: افراد برای ثبت‌نام، حتما می بایست تصاویر سند تک برگ و پروانه ساختمانی دارای اعتبار را بارگذاری کنند.

سرپرست سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری اهواز با بیان اینکه محدودیتی در پرداخت این تسهیلات وجود ندارد، گفت: متقاضی باید پس از تکمیل اطلاعات پروژه در مرحله آخر اقدام به انتخاب بانک و شعبه و پس از آن به بانک مورد نظر برای تشکیل پرونده مراجعه کند؛ شایان ذکر است اعطای این تسهیلات اصلا نیازی به سپرده گذاری یا خرید اوراق ندارد.

✅ دراهواز بهترین باش 💯
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *