دراهواز
دراهواز
IMG 20231017 WA0040 در اهواز

زیر سازی نوارهای حفاری منطقه 6 اجرایی شد


مهدی مراد حسینی مدیر منطقه شش شهرداری اهواز گفت: بنا به ضرورت خدمات رسانی بیشتر به مردم و تسهیل در تردد وسایل نقلیه نوارهای حفاری آسفالت معابر کمپلو شمالی زیر سازی و ترمیم می شود .

   به گزارش اداره ارتباطات منطقه شش شهرداری اهواز ، مراد حسینی در شرح این خبر اظهار داشت : در ادامه فعالیت ها و اقدامات حوزه معاونت فنی – عمرانی منطقه و به منظور تامین رفاه و آسایش مردم و رفع کاستی های عمرانی در منطقه نوار حفاری واقع در خیابان غزنوی شمالی در حال ترمیم و زیر سازی است .

اطلاعات بیشتر   گزارش تصویری حضور شهردار اهواز در موکب شهید دانشگر کوی باهنر همزمان با ایام فاطمیه اول


وی در ادامه افزود: عملیات اجرایی ترمیم ،لکه گیری و آسفالت حفاری های انجام شده در خیابانها و معابر با هدف بهسازی آسفالت معابر ، ایجاد سطوح هموار و بی عارضه جهت تردد آسان وسایل نقلیه و عبور و مرور شهری و در راس این اهداف ، ضرورت خدمات رسانی شایسته به شهروندان با نظارت کارشناسان حوزه فنی – عمرانی منطقه به جریان افتاد.

اطلاعات بیشتر   فضاسازی و حضور کارکنان شهرداری منطقه دو در راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم فلسطین


مدیر منطقه با یاد آوری موقعیت های مکانی عملیات اجرایی زیر سازی نوارهای حفاری شده گفت : این عملیات در خیابان های کمپلو شمالی ، با پیشرفت فیزیکی 40 درصد در جریان فعالیت قرار دارد و طی انجام فعالیت هایی از قبیل خاک برداری ، تسطیح و زیر سازی آماده انجام عملیات لکه گیری و آسفالت است .

 

اطلاعات بیشتر   تشکیل کمیته بحران در منطقه ۷

✅ دراهواز بهترین باش 💯
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *