دراهواز
دراهواز
IMG 20231125 112008 548 در اهواز

رییس سازمان سرمایه گذاری:  بزودی اوراق مشارکت سه پروژه بزرگ عمرانی منتشر خواهد شد

   صادق کهوازی رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی از انتشار اوراق مشارکت سه پروژه بزرگ پارک آبی، کارخانه آسفالت و شهربازی بزرگ و پیشرفته خبر داد. 

به گزارش امور ارتباطات سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی کهوازی رییس سازمان گفت:بزودی اوراق مشارکت سه پروژه مهم کارخانه آسفالت، پارک شهربازی و پارک آبی مدرن، از محل اوراق مشارکتی که دولت برای توسعه شهرها که در اختیار شهرداری ها قرار می دهد منتشر خواهد شد و این لایحه در کمیسیون سرمایه گذاری شورای شهر با حضور آذربایجانی معاون مالی و  بیداری رییس اداره املاک شهرداری مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

اطلاعات بیشتر   عملیات روکش آسفالت خیابان چهار شرقی کیانپارس در منطقه دو

 

وی ادامه داد: براساس مطالعات و  نیاز سنجی انجام شده شهر اهواز نیازمند یک شهربازی مدرن، پیشرفته و با تجهیزات کامل است. 


دومین پروژه تفریحی،  پارک آبی مدرن است که بتواند علاوه بر نیاز شهر باعث جذب توریست از استان های همجوار وحتی در سطح ملی هم مطرح باشد و از کشور های همسایه پذیرای توریست وگردشگر باشیم. 

 

رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی با اشاره به سومین پروژه تصریح کرد: کارخانه آسفالت یکی از اولویت های اصلی و زیرساخت نیازهای شهر است که احداث این کارخانه برابر است با توسعه شهر. 

اطلاعات بیشتر   آغاز عملیات احداث پارک محله ای کوی طلاب در منطقه دو

 

کهوازی با تاکید بردستیابی و رسیدن به منابع درآمدی پایدار برای اداره شهر عنوان کرد: این اوراق مشارکت بعد از ۴سال تنفس به مرحله باز پرداخت می رسد. امیدواریم با استفاده از  این تسهیلات بتوانیم پروژه های درآمد زا را که منافع شهرداری و سرمایه گذار را تامین می کند در سطح شهر اهواز به مرحله بهره برداری برسانیم.

 

رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی در خصوص نحوه استفاده از این اوراق افزود: شهرداری ها با استفاده صحیح از این منابع مالی و تسهیلات می توانند به بالاترین سطح از منابع درآمدی پایدار برسند.و بیشترین بهره مندی را از این تسهیلات داشته باشیم. 

اطلاعات بیشتر   تخریب مستمر دامگاه‌های سنتی پرندگان مهاجر تالاب‌های خوزستان

 

کهوازی ادامه داد: استفاده  به جا و درست از این تسهیلات می تواند علاوه بر افزایش سرانه رفاهی شهروندی، توسه منابع مالی و درآمدزا به رونق صنعت گردشگری کمک شایانی نماید.

رییس سازمان سرمایه گذاری در خاتمه بیان کرد: در تلاش هستیم  این سه پروژه بزرگ در شهر، در سطح بین المللی اجرا شود و از سرمایه گذاران محترم،جهت همکاری و اجرای این پروژه ها  دعوت بعمل می آوریم

✅ دراهواز بهترین باش 💯
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *