در اهواز
در اهواز
IMG 20231127 231612 211 در اهواز

در نشست مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اهواز با مدیر منطقه ۴ مطرح شد: احداث و تکمیل پارک و بازپیرایی فضای سبز در منطقه


در نشست علی اصغر اسداللهی مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اهواز واسماعیل عالیپور مدیر منطقه ۴ احداث و تکمیل پارک و بازپیرایی فضای سبز در منطقه ۴ در دستور کار قرار گرفت.

   به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه۴ اهواز ؛ اسماعیل عالیپور مدیرمنطقه  در این نشست با اشاره به تایید مدیریت جهادی از سوی مقام معظم رهبری گفت: مدیریت جهادی نشات گرفته از دین و فرهنگ است و در واقع این دین ماست که ما را معطوف به هدف می کند .    

 

وی در ادامه گفت: امیدواریم با مدیریت دلسوزانه و با اخلاص مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اهواز شاهد ارتقاء وضعیت فضای سبز این منطقه باشیم .

 

مدیر منطقه ۴ همچنین افزود : سعی ما بر این است که وضعیت فضای سبز منطقه و بحث نگهداشت شهررا به حد مناطق رسانده و فاصله مناطق را کاهش دهیم .

 

اسدالهی مدیر عامل سازمان فضای سبز و پارکها با اشاره به وضعیت ورودی های شهر افزود : توسعه فضای سبز و دیگر اقدامات لازم در ورودی های شهر می تواند در جهت کاهش آلودگی هوا و از بین بردن آلاینده ها موثر باشد .

 

مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز همچنین اظهار امیدواری کرد: با همکاری شهرداری منطقه بتوانیم با کاشت گونه های گیاهی متناسب با وضعیت ترافیکی محدوده، کاری انجام دهیم که علاوه بر افزودن زیبایی بصری به بزرگراه از نظر محیطی نیز موثر باشد تا وضعیت این محدوده را به وضعیت مطلوبتری ارتقاء دهیم .

✅ دراهواز بهترین باش 💯
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *