دراهواز
دراهواز
IMG 20231025 170710 921 در اهواز

خدمت رسانی سازمان اتوبوسرانی به راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم فلسطین

به گزارش اداره ارتباطات سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز ، راهپیمایی حمایت از مردم فلسطین با سرویس دهی سازمان اتوبوسرانی برگزار شد.
رضا بزاززاده سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز گفت : خدمات دهی رایگان به مردم شهیدپرور و انقلابی اهواز در مراسم راهپیمایی سوم آبان ماه در حمایت از مردم مظلوم و مقاوم غزه در مسیرهای رفت و برگشت انجام شد.
بزاززاده در همین ارتباط افزود : سرویس دهی از ساعت ۸/۳۰ صبح روز چهارشنبه ، از مبادی خطوط و نقاط مختلف کلانشهر اهواز که از قبل مشخص شده بود به سمت میدان بسیج (فلکه ساعت) آغاز شد.
وی با اشاره به استفاده از کلیه اتوبوس ها در این مراسم خاطرنشان کرد : عملیات حمل و نقل راهپیمایی ، با اتمام مراسم در چهار راه آبادان ، در ساعت ۱۳/۳۰ در مسیرهای بازگشت، پایان یافت.
وی در حاشیه راهپیمایی ضمن بیعت با آرمان های امام راحل (ره) و رهبر انقلاب اسلامی و شهدای تازه تفحص شده هشت سال دفاع مقدس ، جنایات رژیم نژاد پرست و کودک‌کش صهیونیستی را محکوم کرد.
سرپرست سازمان اتوبوسرانی در پایان گفت : تابلونگارهای موجود در پایانه ها و جلو کلیه اتوبوس های درونشهری با نصب بنر با طرح هایی از پرچم های جمهوری اسلامی ایران و فلسطین در حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع غزه آذین بندی شده است.

✅ دراهواز بهترین باش 💯
اطلاعات بیشتر   پاکسازی و رفت و روب معابر و محلات توسط شهرداری منطقه 3
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *