دراهواز
دراهواز


ستاد بحران شهرداری منطقه ۷ با حضور دکتر خانچی معاون امور عمرانی استانداری خوزستان تشکیل شد.

    به گزارش اداره ارتباطات منطقه ۷ شهرداری اهواز؛ روز دوشنبه بیست و نهم آبان ماه ستاد بحران شهرداری منطقه ۷ با حضور دکتر خانچی معاون امور عمرانی استانداری خوزستان، دکتر حسینی مقام شهرداری اهواز، فرامرز نجف‌پور مدیر منطقه ۷ شهرداری اهواز و برخی از نمایندگان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان و همچنین جمعی از گروه‌های جهادی زیرمجموعه حوزه بسیج ۳ شهری تشکیل شد.

اطلاعات بیشتر   آغاز عملیات احداث پارک محله ای کوی طلاب در منطقه دو


دکتر خانچی معاون امور عمرانی استانداری خوزستان ضمن خدا قوت به نیروهای خدماتی و افرادی که در این باران جهت دفع آب‌های سطحی زحمت می‌کشند، گفت: این جلسه به منظور تبادل همکاری سازمان‌ها و ارگان‌های معین منطقه ۷ شهرداری اهواز و همچنین هم‌اندیشی در خصوص چگونگی دفع و هدایت آب‌های سطحی تشکیل شده است.

اطلاعات بیشتر   عملیات تراش آسفالت بلوار بسیج ادامه دارد


وی در ادامه این جلسه توضیح داد: همیاری و هم افزایی میان سازمان‌ها و شرکت‌ها باعث می‌شود تا بتوانیم با اقدام به موقع مانع از ورود آب‌های سطحی به منازل مردم شویم.


معاون امور عمرانی استانداری خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: حضور گروه‌های جهادی به فرماندهی سروان زوارکش فرمانده پایگاه بسیج حوزه ۳ شهری باعث دلگرمی و امیدواری ما نسبت به حضور نیروهای مردمی جهت دفع و هدایت آب‌های سطحی خواهد شد

اطلاعات بیشتر   مناقصه عمومی نیروی انسانی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اهواز

✅ دراهواز بهترین باش 💯
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *