در اهواز
در اهواز
IMG 20231025 210952 901 در اهواز

بازدید اعضای شورای اسلامی کلانشهر اهواز از سایت اداری شهرداری منطقه 7


روز سه‌شنبه یکم آبان ماه یونس اسفندیاری و سید محمد جواد رضوی اعضای شورای اسلامی کلانشهر اهواز از سایت اداری شهرداری منطقه ۷ بازدید بعمل آوردند.


به گزارش اداره ارتباطات منطقه هفت شهرداری اهواز؛ صبح روز سه‌شنبه یکم آبان ماه یونس اسفندیاری و سید محمد جواد رضوی اعضای شورای اسلامی کلانشهر اهواز از سایت اداری شهرداری منطقه ۷ بازدید و با کارکنان و مراجعه کنندگان به این مجموعه صحبت و گفتگو کردند.
بر اساس این گزارش، در این بازدید اعضای شورای اسلامی کلانشهر اهواز با حضور در سایت اداری از واحد های مختلف بازدید کرده و با کارشناسان هر واحد راجع به موضوعات تخصصی بحث و گفتگو کردند.
در ادامه این دیدار اعضای شورای اسلامی کلانشهر اهواز ضمن صحبت با مراجعه کنندگان و شهروندان حاضر در سایت اداری از نحوه رسیدگی، برخورد کارکنان، رضایتمندی و روند اداری پرونده هایشان را پیگیر و جویا شدند.
در پایان یونس اسفندیاری و سید محمد جواد رضوی ضمن تقدیر و خدا قوت به مجموعه شهرداری منطقه هفت از جوان گرایی مدیر منطقه ۷ و استفاده از نیروهای متخصص در مجموعه تحت امر را نقطه قوت شهرداری منطقه دانستند و در ادامه خواستار برخورد شایسته و پیگیری درخواست های شهروندان و همچنین جذب و استفاده از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی جهت توسعه زیرساخت‌ها و درآمد پایدار در منطقه شدند.

✅ دراهواز بهترین باش 💯
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *