در اهواز
در اهواز
photo7567436634 در اهواز

ادامه عملیات رسیدگی به حوزه فضای سبز و هرس درختان در منطقه 3


با بهبودی شرایط آب و هوایی، کار و فعالیت نیروهای تلاشگر حوزه فضای سبز در جهت ساماندهی و رسیدگی به سیمای فضلی سبز دو چندان شده است .

   به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه 3 ؛ میثم علی نژاد سرپرست منطقه با بیان این مطلب گفت : پارک و فضاهای سبز بخش مهمی از فضاهای تفریحی و تفرج گاهی هستند که در طول شبانه روز میزبان تعداد زیادی از شهروندان بوده و حفظ و نگهداری و بهسازی این مکان ها جزو الویت های کاری فضای سبز منطقه است که با فرارسیدن فصل پاییز اقدامات بسیاری در حال انجام است .

اطلاعات بیشتر   فعالیت مستمر سازمان عمران در سطح شهر


وی اظهار داشت: همزمان با بهبود شرایط جوی زیباسازی چهره شهر و ایجاد فضاهای شادی بخش ، کاشت انواع گل های فصلی پاییزه و هرس درختان در تمامی عرصه های موجود در جهت رشد و تعادل بین شاخه ها و ریشه ها ، فرم دهی آغاز شده است .


علی نژاد افزود: کاشت گل و گیاه و حفظ و نگهداری و گسترش سبز را از عوامل تاثیرگذار در سلامت روح و جان بشمار می رود ، در همین راستا اهداف پیش بینی شده مبنی بر حفظ و نگهداری و نگهداشت فضای سبز و ایجاد شرایطی مناسب جهت نگهداری این فضا ها و با طراوات شدن بیش از پیش آن ها اقدامات ویژه ای از جمله خاکریزی نباتی ، تسطیح ، کود پاشی، علف زنی، حاشیه زنی، چمن زنی، رسیدگی و نظافت آبنماهای سطح منطقه ، سم پاشی ، آبیاری دستی و با تانکر ، پابیل کردن ، هرس انبوه و فرم دهی درختان و آماده سازی زمین جهت گلکاری های فصلی و … انجام شده که اقدامات یاد شده بسته به نیاز و شرایط هر پارک و فضای سبز انجام می شود.

اطلاعات بیشتر   عملیات لوله گذاری دفع آبهای سطحی در حوزه استحفاظی شهرداری منطقه یک


گفتنی است با هدف اصلاح و بهبود وضعیت فیزیکی و تقویت خاک ، عملیات هرس انبوه درختان که به منظور جوان سازی ، فرم دهی و حذف شاخه های خشک و مزاحم درختان پارک ها ، بلوارها و حاشیه معابر انجام شده است .

 

✅ دراهواز بهترین باش 💯
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *