در اهواز
در اهواز


عملیات لوله گذاری های نقطه ای و پراکنده در محلات و تمامی نقاط آبگیر موردنیاز توسط نیروهای حوزه خدمات شهرداری منطقه 3 در حال اجرا و اقدام است .

    به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه 3 ؛ میثم علی نژاد سرپرست منطقه در همین خصوص گفت : اقدامات روزانه و گسترده نیروهای پرتلاش این منطقه از شهرداری در اجرای برنامه ریزی های صورت گرفته برای اقدام به موقع و اصولی لوله گذاری های دفع آبهای سطحی همچنان ادامه دارد و در حال انجام است .


وی ادامه داد: خوشبختانه زحمات نیروهای این شهرداری و اقدامات به انجام رسیده در زمینه آبهای سطحی از جمله لوله گذاری های گسترده و بیش از 1200 متر در نقاط متعدد ، بیش از 8000 متر صفحه کشی و لایروبی خطوط ، لایروبی بیش از 1287 حلقه دریچه فاضلاب و… طی ماه های اخیر نتایج مثبت خود را در بارندگی های اخیر به همراه داشت بطوریکه عمده نقاط سطح منطقه در بلوار های اصلی و محلات شاهد کمترین زمان در ماندگاری آب هی سطحی بود و طی مدت کوتاهی پس از بارش رحمت الهی تمامی مسیهرا بازگشایی و تردد به حالت عادی بازگشت .


علی نژاد گفت: در همین راستا و در ادامه مجموعه اقدامات ذکر شده، کار لوله گذاری های آب سطحی همچنان در حال انجام است و صبح امروز نیز این اقدام در خیابان کشاورز شهرک منابع طبیعی وخیابان بوعلی زیتون کارمندی نبش زیبا به انجام رسید.

✅ دراهواز بهترین باش 💯
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *