در اهواز
در اهواز
photo7383340550 در اهواز

اجرای روزانه لوله گذاری دفع آب سطحی توسط منطقه 3 در محلات


سرپرست شهرداری منطقه 3 از روند پیشرفت روزانه کار لوله گذاری جهت جمع آوری آبهای سطحی پیش از شروع بارندگی های فصلی خبر داد .

   به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه 3 ؛ میثم علی نژاد سرپرست منطقه در توضیح این مطلب گفت : با تشکیل کار گروه ویژه در این منطقه از ابتدای سال جاری با همکاری آبفا و عوامل اجرایی مرکز و منطقه به منظور تعامل و چاره اندیشی در زمینه کاهش مشکلات شهری در هنگام بارش رحمت الهی ، هاهنگی های لازم در دو موضوع مختلف در زمینه لایروبی و لوله گذاری دفع آبهای سطحی آغاز شد .

اطلاعات بیشتر   حضور گسترده کارکنان شهرداری منطقه ۷ در راهپیمایی حمایتی از غزه


وی ادامه داد : به همین منظور طبق برنامه ریزی های صورت گرفته از ماه گذشته تاکنون با تقسیم کار صورت گرفته فی مابین شهرداری و آبفا کار لایروبی ها در حال انجام و ادامه است و همچنین در موضوع لوله گذاری نقاط عمده مورد نیاز جهت کار در دستور کار قرار گرفته است.

اطلاعات بیشتر   آسفالت مسکن مهر شوش دانیال (ع) پس از سال‌ها 


سرپرست منطقه افزود : مورد بحرانی که نیازمند اجرای عملیات سنگین عمرانی برای لوله گذاری باشد ، در سطح منطقه وجود ندارد و لیکن به منظور ارائه خدمات بهتر در شهر و جمع آوری هرچه سریعتر آبهای ناشی از بارندگی و زیر 8 ساعت کار وله گذاری در 48 نقطه در نظر گرفته شده است که با روند پیشرفت روزانه در نقاط مختلف در حال انجام است.

اطلاعات بیشتر   برنامه ترویج فرهنگ زیست محیطی طرح تفکیک پسماند از مبدا دردبیرستان دخترانه شهدای ملی حفاری برگزار شد


وی گفت: نقاطی از جمله مسیر برومی در بلوار بسیج ، بلوار شهید سلیمانی بطور مقطعی ، نقاطی از بلوار نفت، بلوار فرشید 2 و در محلات آدرس های مورد نظر جهت اجرای لوله گذاری های عمده می باشد که امیدواریم طبق اقدامات انجام شده تا پیش از شروع بارش رحمت الهی و آبگرفتگی های عمده کار آن ها به اتمام برسد .

✅ دراهواز بهترین باش 💯
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *