در اهواز
در اهواز


با اعلام معاون شهرسازی و معماری شهرداری اهواز فرایند اجرایی برگزاری دومین رقابت نمای برتر ساختمانی اجرا شده شهر اهواز با انتشار پیش فراخوان این برنامه آغاز شد.


به گزارش امور ارتباطات معاونت شهرسازی و معماری ، هدایت اله زارع زاده با اشاره به سابقه برگزاری این مسابقه اظهار کرد: رقابت بین نماهای ساختمانی اجرا شده در شهر نخستین بار در شهرداری اهواز حد فاصل بین روز مهندس از سال گذشته تا روز معمار در سال جاری برگزار شد.
وی با اشاره به انتشار پوستر پیش فراخوان دومین دوره رقابت نما در اهواز گفت: با توجه به اینکه رقابت مابین نماهای اجرا شده صورت می گیرد، مقرر شد که قبل از فراخوان اصلی، پیش فراخوانی با محتوی زمان بندی برنامه منتشر شود تا مجریان ساختمانی بتوانند برنامه ریزی خود را جهت اجرای نما و شرکت در مسابقه انجام دهند.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری اهواز با اشاره به برنامه زمان بندی دومین دوره رقابت نمای برتر اظهار کرد: پس از انتشار فراخوان اصلی که حاوی کلیه جزییات و مقررات دومین رقابت است، زمان ثبت نام و ارایه آثار از 5 اسفند لغایت 19 اسفند سال جاری خواهد بود.
هدایت اله زارع زاده در پایان گفت: امیدوارم با تجربیاتی که از برگزاری دوره قبل این رقابت به دست آورده ایم و استقبال مهندسین و معماران و مجریان ساختمانی، دومین دوره رقابت نمای ساختمانی برتر اجرا شده در اهواز با کیفیت بالایی برگزار شود.

✅ دراهواز بهترین باش 💯
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *