دراهواز
دراهواز
photo7383340550 در اهواز

اجرای روزانه لوله گذاری دفع آب سطحی توسط منطقه 3 در محلات


سرپرست شهرداری منطقه 3 از روند پیشرفت روزانه کار لوله گذاری جهت جمع آوری آبهای سطحی پیش از شروع بارندگی های فصلی خبر داد .

   به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه 3 ؛ میثم علی نژاد سرپرست منطقه در توضیح این مطلب گفت : با تشکیل کار گروه ویژه در این منطقه از ابتدای سال جاری با همکاری آبفا و عوامل اجرایی مرکز و منطقه به منظور تعامل و چاره اندیشی در زمینه کاهش مشکلات شهری در هنگام بارش رحمت الهی ، هاهنگی های لازم در دو موضوع مختلف در زمینه لایروبی و لوله گذاری دفع آبهای سطحی آغاز شد .


وی ادامه داد : به همین منظور طبق برنامه ریزی های صورت گرفته از ماه گذشته تاکنون با تقسیم کار صورت گرفته فی مابین شهرداری و آبفا کار لایروبی ها در حال انجام و ادامه است و همچنین در موضوع لوله گذاری نقاط عمده مورد نیاز جهت کار در دستور کار قرار گرفته است.


سرپرست منطقه افزود : مورد بحرانی که نیازمند اجرای عملیات سنگین عمرانی برای لوله گذاری باشد ، در سطح منطقه وجود ندارد و لیکن به منظور ارائه خدمات بهتر در شهر و جمع آوری هرچه سریعتر آبهای ناشی از بارندگی و زیر 8 ساعت کار وله گذاری در 48 نقطه در نظر گرفته شده است که با روند پیشرفت روزانه در نقاط مختلف در حال انجام است.


وی گفت: نقاطی از جمله مسیر برومی در بلوار بسیج ، بلوار شهید سلیمانی بطور مقطعی ، نقاطی از بلوار نفت، بلوار فرشید 2 و در محلات آدرس های مورد نظر جهت اجرای لوله گذاری های عمده می باشد که امیدواریم طبق اقدامات انجام شده تا پیش از شروع بارش رحمت الهی و آبگرفتگی های عمده کار آن ها به اتمام برسد .

✅ دراهواز بهترین باش 💯
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *