دراهواز
دراهواز
photo ۲۰۲۳ ۱۱ ۲۱ ۱۱ ۵۱ ۳۰ 1 در اهواز

پیام تبریک مدیرعامل سازمان عمران به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج


مدیرعامل سازمان عمران در پیامی فرا رسیدن هفته بسیج و سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل “بسیج مستضعفین” را به همه همکاران سازمان عمران ، مجموعه شهرداری اهواز و بسیجیان عزیز تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش اداره ارتباطات سازمان عمران ، سعید سیعدی با صدور پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را گرامی داشت.

در این پیام آمده است:

گرامیداشت هفته بسیج در واقع نمایش قدرت و توانمندی های تحسین برانگیز غیور مردان و زنانی است که توانستند در همه عرصه ها خصوصا در دوران دفاع مقدس، داوطلبانه و بی هیچ ادعایی روزهای سخت جنگ را غیرتمندانه پشت سر گذارده و در برابر بی رحم ترین دشمنان این سرزمین سینه سپر کنند تا مایه افتخار و سربلندی اسلام، انقلاب و کشور باشند.

دفاع مقدس، تصویری شفاف و روشن از تفکر بسیجی است و تکریم بسیج، پاسداشت مروت و جوانمردی و تضمینی بر آینده سرافراز این مرز و بوم می باشد.

بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که از عمق معارف الهی توسط بنیانگذار حکیم انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) شکل گرفت و در فرد فرد مردم انقلابی میهن اسلامی ریشه دوانید و اکنون فرهنگی فراگیر و گسترده جهان شمول تبدیل گشت.


هفته مبارک و فرخنده بسیج فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان های بلند حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی است.


اینجانب به نوبه خود فرارسیدن هفته بسیج را به بسیجیان دریا دل و با بصیرت، ایثارگران و خانواده های معزز شهدا و جانبازان گرامی کشور و همکاران گرامی در سازمان عمران تبریک می گویم و سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی را در پرتو توجهات امام زمان(عجل الله) در راستای‌ منویات مقام معظم رهبری از درگاه خداوند بزرگ مسئلت دارم.

✅ دراهواز بهترین باش 💯
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *