دراهواز
دراهواز
IMG 20231116 WA0060 1 در اهواز

حضور شهردار اهواز به همراه سرپرست سازمان بهسازی و نوسازی در کنفرانس بین المللی بازآفرینی شهری در مشهد مقدس


معاون وزیر راه و مدیر عامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در حاشیه سومین کنفرانس بین المللی بازآفرینی شهری گفت: خوزستان رده سوم نوسازی مسکن در کشور را دارد.

    به گزارش اداره ارتباطات سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری اهواز ، سومین کنفرانس بین المللی بازآفرینی شهری با حضور محمد آئینی وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی ایران، رضا امینی شهردار کلانشهر اهواز ، سید نورالله موسوی سرپرست سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری اهواز و همچنین شهرداران کلانشهر های کشور برگزار شد.


در این همایش که به میزبانی شهرداری مشهد و در دانشگاه فردوسی برگزارشد محمد آئینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: استان خوزستان در زمینه نوسازی مسکن دارای رتبه سوم در کشور است که این جای تقدیر دارد .


وی افزود: گروه های جهادی ، دفاتر تسهیلگری و اشتیاق مردم می تواند در بحث بازآفرینی شهری و جلوگیری ازحاشیه نشینی بسیار تاثیر گذار باشد.


وی عنوان کرد: منازل فاقد سندی که در سکونتگاه های غیر رسمی قراردارند و مالکیت آنها مربوط به دولت باشد می توانند در سامانه سازمان مسکن و شهرسازی ثبت نام کنند و نسبت به سند دار شدن اقدام کنند.

 

✅ دراهواز بهترین باش 💯
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *