دراهواز
دراهواز
IMG 20231122 202247 631 در اهواز

جلسه هماهنگی امور اجرایی و عمرانی و ترافیکی منطقه ۶



در راستای تاکیدات سید رشید شجاعی مدیر منطقه 6 شهرداری اهواز:
جلسه هماهنگی امور اجرایی و عمرانی و ترافیکی در دفتر مدیریت برگزار شد.



به گزارش اداره ارتباطات منطقه شش شهرداری اهواز : صبح امروز یکم آذر ماه سال جاری با حضور سید رشید شجاعی مدیر منطقه 6 ، مدیران و کارشناسان معاونت فنی عمرانی ، معاونت حمل و نقل و ترافیک ، معاونت خدمات شهری و امور قراردادها به منظور بررسی پروژه های عمرانی ، خدماتی – رفاهی ، ترافیکی و دیگر مسائل محلات مختلف محدوده منطقه شش در دفتر مدیریت منطقه برگزار شد .
در این جلسه ابتدا شجاعی مدیر منطقه ضمن عرض سلام و خیر مقدم به حضار بر تشکیل منظم این جلسات تاکید ویژه کرد و آن را زمینه ای برای برقراری تعامل و همکاری همه معاونتها و واحدها در جهت بررسی مسائل و مشکلات و یافتن راه حل مناسب برای ارائه خدمات به این محدوده از شهر و شهروندان برشمرد .
مدیر منطقه شش ، با اشاره به پروژه های در حال اجرای سطح منطقه در زمینه های عمرانی ، خدماتی ، ترافیکی ، فضای سبز و دیگر فعالیت ها و خدمات عنوان کرد : اجرای اصولی پروژه های عمرانی و نظارت مستقیم توسط کارشناسان مجرب و آموزش دیده بر این فعالیت ها یکی از اساسی ترین و مهمترین موفقیت در به سرانجام رساندن صحیح پروژه ها و فعالیت های عمرانی و خدماتی به صورت پایدار است .
این مقام مسئول در ادامه گفت : بنا بر ضرورت خدمت رسانی به شهروندان و به منظور تسهیل در عبور و مرور شهری ، کاهش حجم ترافیک و افزایش ایمنی تردد وسایط نقلیه و همچنین شهروندان ، بهسازی معابر اصلی و فرعی ، آسفالت و لکه گیری معابر، شناسایی جداول فرسوده و اقدام به تعویض یا ترمیم آنها بر اساس نیاز سنجی از محلات و نظرات شهروندان در برنامه اجرایی معاونت ها قرار بگیرد و در اسرع وقت به آن پرداخته شود .
سید رشید شجاعی در این نشست از کلیه ی معاونت ها خواست تا نسبت به بهسازی معابر و خیابانهایی که دچار فرسودگی سطوح آسفالت هستند اقدام کنند و در کنار آن آسایش شهروندان جانباز و افرادی که دارای معلولیت جسمی هستند مورد توجه قرار بگیرد و به نقاط تردد این اشخاص به صورت ویژه رسیدگی شود همچنین نسبت به تهیه برنامه مدون جهت به جریان انداختن پروژه های پیاده رو سازی و جداول اقدام کنند و نظارت مستقیم داشته باشند .
نظارت دقیق و صحیح بر صدور مجوزهای ساختمان بر و کف و اطمینان از ساخت و ساز قانونی مطابق با مشخصات فنی و رعایت اصول ساخت و ساز از دیگر دستور العملهایی است که مدیر منطقه 6 در این نشست به آن اشاره کرد و مورد تاکید قرار داد.
وی با اهمیت خواندن ورودی های محدوده منطقه 6 گفت : پروژه های متناسب با ورودیهای منطقه 6 که از جمله خطوط و مسیرهای شریانی شهر اهواز هستند باید در برنامه و دستور کاری قرار گیرد .
در پایان این نشست با ابراز امیدواری در جهت نائل شدن به اجرایی کردن برنامه ها و اهداف خواسته شده و تدوام برگزاری این جلسات در جهت خدمات رسانی بهتر به مردم و کسب رضایتمندی شهروندان ،با ذکر صلوات جلسه خاتمه یافت.

✅ دراهواز بهترین باش 💯
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *