دراهواز
دراهواز
0cfbe8e1 84a2 4512 8409 094c487ef712 در اهواز

برگزاری جلسه ی معرفی فرصت های سرمایه گذاری در مناطق


جلسه ی  شناسایی و معرفی فرصت های سرمایه گذاری در شهر اهواز به میزبانی سازمان مشارکت ها برگزار شد. 

   به گزارش امور ارتباطات سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی صادق کهوازی رییس سازمان گفت:  با هدف شناسایی و تهیه بانک اطلاعاتی از فرصت های سرمایه گذاری در سطح مناطق هشتگانه شهرداری نشستی با نمایندگان مناطق برگزار شد. 

 

رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی با تاکید بر تهیه بانک اطلاعاتی جامع و کامل از فرصت های جذب سرمایه عنوان کرد: ایجاد بانک اطلاعاتی از فرصت های سرمایه گذاری میتواند علاوه بر کوتاه شدن روند جذب سرمایه، تاثیر چشمگیری بر تکمیل  پروژه های گردشگری، تفریحی و عمرانی خواهد داشت. 


 وی با اشاره به تکمیل پروژه های شهری با استفاده از بخش خصوصی و بکارگیری سرمایه های خرد و کلان  افزود: شهرداری میتواند علاوه بر  حمایتهای مالی و معنوی از سرمایه گذاران با  ایجاد ساختارهای مناسب و هدفمند در امر سرمایه گذاری فضای جذب سرمایه را فراهم نمایند و با ارائه  خدمات با کیفیت و به‌روز  گامی هر چند کوچک جهت  رضایت شهروندان به جلو برداشت. 

 

کهوازی رییس سازمان مشارکتها ضمن دعوت از سرمایه گذاران در تمام حوزه ها افزود: اگر سرمایه‌گذاران محترم دارایی‌های خود را برای سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مختلف به جریان بندازند، شاهد رونق و رشد اقتصادی را در سطح شهر، خواهیم بود.

 

وی در خاتمه تصریح کرد: فرصت‌های سرمایه گذاری باالقوه  در شهر وجود دارد که اگر به آن بها داده شود، می‌تواند هم برای سرمایه‌گذاران و هم برای عموم سودمند باشد و زمینه رشد همه‌جانبه شهر در تمام بخش‌ها و زمینه‌ها محقق سازد.

✅ دراهواز بهترین باش 💯
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *