دراهواز
دراهواز
IMG 20231017 WA0040 در اهواز

زیر سازی نوارهای حفاری منطقه 6 اجرایی شد


مهدی مراد حسینی مدیر منطقه شش شهرداری اهواز گفت: بنا به ضرورت خدمات رسانی بیشتر به مردم و تسهیل در تردد وسایل نقلیه نوارهای حفاری آسفالت معابر کمپلو شمالی زیر سازی و ترمیم می شود .

   به گزارش اداره ارتباطات منطقه شش شهرداری اهواز ، مراد حسینی در شرح این خبر اظهار داشت : در ادامه فعالیت ها و اقدامات حوزه معاونت فنی – عمرانی منطقه و به منظور تامین رفاه و آسایش مردم و رفع کاستی های عمرانی در منطقه نوار حفاری واقع در خیابان غزنوی شمالی در حال ترمیم و زیر سازی است .

اطلاعات بیشتر   آغاز عملیات احداث دیوار حائل در خیابان ۴ شهید خالدی


وی در ادامه افزود: عملیات اجرایی ترمیم ،لکه گیری و آسفالت حفاری های انجام شده در خیابانها و معابر با هدف بهسازی آسفالت معابر ، ایجاد سطوح هموار و بی عارضه جهت تردد آسان وسایل نقلیه و عبور و مرور شهری و در راس این اهداف ، ضرورت خدمات رسانی شایسته به شهروندان با نظارت کارشناسان حوزه فنی – عمرانی منطقه به جریان افتاد.

اطلاعات بیشتر   آغاز عملیات احداث پارک محله ای کوی طلاب در منطقه دو


مدیر منطقه با یاد آوری موقعیت های مکانی عملیات اجرایی زیر سازی نوارهای حفاری شده گفت : این عملیات در خیابان های کمپلو شمالی ، با پیشرفت فیزیکی 40 درصد در جریان فعالیت قرار دارد و طی انجام فعالیت هایی از قبیل خاک برداری ، تسطیح و زیر سازی آماده انجام عملیات لکه گیری و آسفالت است .

 

اطلاعات بیشتر   فرودگاه در شهر اهواز ✈️ تلفن و آدرس فرودگاه بین المللی سپهبد شهید قاسم سلیمانی

✅ دراهواز بهترین باش 💯
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *